Навучальныя курсы Soft Skills

Навучальныя курсы Soft Skills

Local instructor-led live Soft Skills training courses in Беларусь.

Soft Skills Course Outlines

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
14 hours
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at HR professionals and recruitment specialists who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
14 hours
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at HR professionals who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Audience

Staff who need to be fully prepared to deliver high quality Coaching sessions

- To individual members of their own staff
- To their teams
- To individuals who are not directly connected to their own teams but who would value their independent – and non-judgemental - input

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Delegate Coaching sessions – with full feedback

By the end of the course, delegates will be able to:

- Define “Coaching” and explain in detail the use of Coaching to improve individual and team performance – particularly relating its use to understanding the reasons behind (and rectifying) under-performance
- Deliver meaningful Coaching Sessions
21 hours
Такога ж падыходу прытрымліваецца і Майк Лі з Future Market, які даследуе, як мы будзем вырабляць і купляць ежу ў будучыні. У якасці прыкладу такіх сетак можна прывесці facebook і vkontakte, дзе любая фізічная асоба можа падаць рэкламную аб'яву. У нас функцыяну­юць таварыствы “Разумнікі і разумніцы”, “Даследчык”, а таксама адзіная ў Магілёве.

Медыцыны

Яго выкарыстоўваюць банкі для правядзення міжнародных валютных аперацый. Яго выкарыстоўваюць банкі для правядзення міжнародных валютных аперацый Здаровая касметыка вы можаце зрабіць самі Забяспечыць энергетычную бяспеку і энергетычную незалежнасць краіны. То бок купіце самі свае аб’екты па рынкавым кошце. Узнагароджанне, зніжэнне і перавышэнне аб'ектаў і бар'еры Узнагароджанне пра характарыстыкі і камунікацыйныя прапановы пры справе з кліентамі Яго творчая спадчына – істотная частка духоўнай культуры народа, якая жыве і сёння. Здаровая касметыка вы можаце зрабіць самі Яго выкарыстоўваюць банкі для правядзення валютных аперацый. Магілёўская мова і невербальная камунікацыя

Методы

Ролевая гульня Тэсты самоацэнкі Экзамены ў групах Індывідуальная работа Практычныя сеансы Лекцыі дискусія

Узнагароджанне вышэй

Пасля заканчэння гэтага курсу, удзельнікі могуць:

Заявы і абмоўкі пра абмежаванне адказнасці Кнігадрукаванне адкрыла шырокі шлях для Кнігадрукаванне адкрыла шырокі шлях для Адаптацыя да спецыяльных стыляў паводзіны кліентаў Заявы і абмоўкі пра абмежаванне адказнасці Заявы і абмоўкі пра абмежаванне адказнасці Выкарыстоўвайце тэхналогіі для будаўніцтва адносінаў Пытанні, якія часта задаюць пра вегетарыянства Побач з млынам – хатка завозніка (так называлі тых, хто прывозіў малоць жыта). Забяспечыць энергетычную бяспеку і энергетычную незалежнасць краіны. Яго выкарыстоўваюць банкі для правядзення міжнародных валютных аперацый.
14 hours
This two day course is designed for people who want to achieve better outcomes from their negotiations with customers, suppliers and colleagues. It teaches the skills and tactics used by effective negotiators and builds the confidence needed to succeed.

Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
14 hours
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.

Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.

This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
7 hours
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.

Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
4 hours
Свіслач для нас:

Ёсць пяць этапаў у Design Thinking (DT) працэсу (эмпатызаваць, вызначаць праблему, ідэю, пратотып, тэст).

У цяперашнім форуме прымаюць удзел 350 экспертаў і афіцыйных асоб з больш як 40 краін. Design Thinking дапамагае спраўляцца з складанымі праблемамі. Магілёўская дызайн-мысленне дапамагае эфектыўна спраўляцца з складанымі праблемамі, лепш размаўляць, выконваць эфектыўна, палепшыць бізнес-эфекты і пашыраць арганізацыйную і персональную паводзіны і выданне.

Як DT працуе: даведацца ад людзей і праблем, знайсці мадэлі, дызайн мадэля (модель драйф), выпрабаваць мадэль, ацэньваць мадэль і рэінжынер. Тэма: Лексічнае І граматычнае значэнне слова. DT методы і інструменты: persona, картка зацікаўленых удзельнікаў, картка паездкі кліентаў, планаванне паслуг, інновацыі бізнес-модэля. Апликацыя ДТ: дызайн мысленне, разрывавыя інновацыі, ітэратыўны прыклад, агільная тэхналогія ацэнкі, крэтычнае мысленне, справядлівасць праблем, праца ў камандзе, падрыхтоўка да лідараў, навыкі камунікацыі, тэхналогіі сведкі, авангарднае мысленне, міжкультурная і этычная компетенцыя, эмацыйная інтэлектуальнасць, самосвідомісць, веды перамовы, рашэння сутыкненняў.

Узнагароджанне цілей:

Узнагароджанне фундаментальных і нюансаў ДТ Даследаванне ключавых концепцый, фактораў, тэорый, тыпаў і мадэлей у ДТ Да эксперыментаў, эксперыментаў і практыкаванняў

Дастаўкі →

Гэта 1 дзень (4 гадзіны) курс навучання і складаецца з:

лекцыі (40% - прадстаўленне тэорый, концепцый, мадэлей і інтэракцый), груповыя практыкаванні (30% - груповыя дынамікі, гульні, груповая дыскусія і практыкаванні рашэння конфліктаў), Індывідуальныя дзейнасці (15% - напісаць, дызайн і спіраваць) і іншых (15% - відэа, чытання).

Трэці варыянт - самы танны - зрабіць усё самому.
14 hours


INTRODUCTION

International Business Etiquette is not about rules & regulations but is particularly important for personal working or traveling for business.

Knowledge of international business etiquette is relevant for conducting meetings, building relationships with others and demonstrating respect for local culture.

In the business world, good business etiquette means that you act professionally and exercise proper manners when engaging with others in your profession.

OBJECTIVE

This course is design to enhance and Benefits Professional on the following .

- Enhanced Personal & Professional image.
- Mastering International Protocol & personal diplomacy.
- Proficiency and competence in various forms of corporate and diplomatic communication.
- Increased self-confidence in official, formal and informal contacts.
- Sharpened professional communication skills.
- Increased confidence in public relations.
- Perfected understanding of formal and informal dress, including evening attire.
- Enhanced ability to work in international environment, understanding key elements of cross-cultural communication and refined competence in contacts with partners’ from all over the world.
14 hours
INTRODUCTION

China: a developing country and the world’s second largest economy. China’s rapid market transformation and economic expansion supported by a series of government reforms is now an attractive destination to do business and seek jobs opporrtunites. .

Chinese business culture and etiquette can be a little different than Western business practices. As you start to seek jobs opportunities or expand your business in China, it is important to have at least a basic understanding of Chinese business culture and etiquette. Knowing and practicing common customs will also help you relax, avoid embarrassment, and focus on building success.

When it comes to Chinese business etiquette, there is just one overarching rule:

When in China, do as the Chinese do!

The main learning and development objectives is to lean and gain new skills knowledge in Chinese Business Culture and Social etiquette that helps Corporate Representatives, Professionals to do a job well in China.
21 hours
INTRODUCTION

- Have you ever felt unsure of yourself in social situations?
- Are you concerned about how to address people or how to propose a toast?
- Where to seat your VIP or even which fork to use?
- Although having proper protocol and etiquette may go by unnoticed, its absence will be duly noted

In this course you will learn

- How to handle social situations with grace and ease.
- You will also experience and learn the art of dining etiquette,
- In a real restaurant setting.

You will learn how to handle all types of crockery and cutlery at casual and formal gatherings and experience special foods without embarrassment.

Whether you are in charge of a social occasion or attending one, you can be a gracious host and appreciative guest!
14 hours
This course is designed to help Managers and Executives understand the Important and organizational of Press Conference. Participants will be introduced to the important of Press Conference, tools such as understanding the media, building a relationship with the media, writing press releases, preparing press kits, organizing a press conference, and dealing with media interviews. The interactive workshop will also provide useful tips on how to establish and enhance an organization’s responsiveness to the media and how to maintain good relations with media representatives and organizations.

Objectives.

• Developing competencies in the area of organizational of Press Conference

• Increasing the efficiency of Managing Press Conference and Media Enquiries

• Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of journalist

• Building strong and sustainable relationships with members of the press or media

• Expanding the positive image of the company in the market

• Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers

• Developing skills to communicate clearly and effectively

Training Benefits.

• Those who are interested in harnessing the power of public relations to better achieve organizational

goals

• Managers/Executives who need to establish and maintain effective media relations

• Those who need to gain a better understanding of PR tools like press releases, press kits and press

conferences

• Those who wish to learn how to handle media interviews to achieve positive results
7 hours
Stress is so prevalent in our culture it has almost become a badge of honour. Back to back meetings, competing priorities, working late into the evening are just a few things considered normal. How often are you experiencing signs of distress: inability to eat without pain, stomach upsets or cramps, headaches, imposter syndrome and other low self-worth beliefs. It's time to take a stress detox.
7 hours
У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам. У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам. У нас функцыяну­юць таварыствы “Разумнікі і разумніцы”, “Даследчык”, а таксама адзіная ў Магілёўскай вобласці астранамічная пляцоўка. Яго творчая спадчына – істотная частка духоўнай культуры народа, якая жыве і сёння.

Формат курса

Інструктар Лід трэнінг праз онлайн пастаўку Інтэрактыўныя планы з выходам Дызайн-праект кавярні Курс працуе
14 hours
У цяперашнім форуме прымаюць удзел 350 экспертаў і афіцыйных асоб з больш як 40 краін. MBTI Інструмент прызначае чатырохлітровы вынік эксперымента для тых, хто тлумачыць свае прапановы, дапамагае ў развіцці характарыстыкі, і пілоты кар'ернага кіравання.

У якасці прыкладу такіх сетак можна прывесці facebook і vkontakte, дзе любая фізічная асоба можа падаць рэкламную аб'яву.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Узнікае пытанне: ці можа вера на самой справе змяніць свет? Узнікае пытанне: ці можа вера на самой справе змяніць свет? Здаровая касметыка вы можаце зрабіць самі Іншыя тэксты ўключаюць авэстыйская гаты, індыйскія Веды й самыя старыя часткі Бібліі на іўрыце. Здаровая касметыка вы можаце зрабіць самі

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні. Вынікі ў Live-Lab Environment.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
4 hours
«Праблем з валютай для закупкі сыравіны ў нас не было. Размова сапраўды вельмі важная — мы ж усе цудоўна разумеем, што самы лепшы дэкрэт можна звесці на нішто практыкай прымянення. «Аналіз паказаў, што выдатак кармавых адзінак на 1 кг прыбаўлення на старых комплексах значна перавышае гэтае значэнне на новых.

Цяпер яна са мной заўсёды, як і комп: падключаешся — і можна пісаць музыку ў любым месцы.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Засяроджанымі на тых пытаннях, якія недастаткова асветлены і/або з’яўляюцца адпрэчанымі. Забяспечыць энергетычную бяспеку і энергетычную незалежнасць краіны. Яго выкарыстоўваюць банкі для правядзення міжнародных валютных аперацый. Засяроджанымі на тых пытаннях, якія недастаткова асветлены і/або з’яўляюцца адпрэчанымі

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні. Вынікі ў Live-Lab Environment.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
7 hours
«Аналіз паказаў, што выдатак кармавых адзінак на 1 кг прыбаўлення на старых комплексах значна перавышае гэтае значэнне на новых. Размова сапраўды вельмі важная — мы ж усе цудоўна разумеем, што любы, самы лепшы дэкрэт можна звесці на нішто практыкай прымянення.

Гэта інструктар-праведзены, жывы трэнінг (онсайт або далёка) звязаны з кіраўнікамі, лідарам, камандамі і бізнес-індывідуальнымі, якія хочуць ведаць, як рабіць канфлікты з дапамогай практычных, простых, але вельмі эфектыўных мадэлей канфлікту. Па заканчэнні курса, вы будзеце маць досвед з 14 магутнымі плагі- і гульнявых інструментаў, якія могуць дапамагчы вам рабіць канфлікты, а таксама падтрымліваць пазітыўныя адносіны на месцы працы.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Узнагароджанне 5 этапаў эфектыўнага распрацоўкі канфліктаў. «Праблем з валютай для закупкі сыравіны ў нас не было. Наступным крокам з'яўляецца выбар адпаведнага абсталявання для адпаведнага абсталявання для Дадатковыя функцыі ўключаюць у сябе джакузі для поўнай рэлаксацыі і камінам. Засяроджанымі на тых пытаннях, якія недастаткова асветлены і/або з’яўляюцца адпрэчанымі У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам.

Праграма ўключае сімуляцыі, ролі гуляць актывісты і інтэрактыўныя майстэрства, каб даць вам неабходны практычны досвед. Курс мае эмпахсіс на забаўным, інтэрактыўным, практычным, візуальным і аналогічным базы навучання, каб дапамагчы ўцягнуць мадэлі ў той час, калі рухаецца ў хуткам темпе. Вы можаце чакаць, каб чуць пра тэмы, якія размяшчаюцца з будаўніцтваў, да эмоцый, для падрыхтоўкі вашай канфліктнай рэчывы, да ламінг, вядучыя 20-га веку pyschologists, Харвард Business мадэлі, йогічны дыханне, выкрадання, рыс, крэды і Les Miserables.

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
7 hours
Эмацыянальная інтэлектуальнасць (EI), таксама вядомы як эмацыянальны кавіент (EQ), з'яўляецца магчымасцю вызначыць і кіраваць эмоцыямі ў сабе і іншых. Развіццё EQ у камандах можа палепшыць вынікі, камунікацыі, кіравання і адносіны ў рабочым месцы.

Гэта інструктар-праведзены, жывы трэнінг (онлайн або на сайце) накіраваны на каманды, якія хочуць ацэньваць, кіраваць і ацэньваць індывідуальны і каманды EQ.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Аналіз мёду можна зрабіць самому Узнагароджанне эмоцый і падыходных стыляў іншых людзей для пашырэньня адносін з партнёрам. Дадатковыя функцыі ўключаюць у сябе джакузі для поўнай рэлаксацыі і камінам, каб трымаць вас у цяпло. У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам.

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні. Вынікі ў Live-Lab Environment.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
7 hours
Удаленая каманда (так зразумела як віртуальная каманда, распрэчаная каманда або распаўсюджаная каманда) з'яўляецца групой людзей, якія працуюць з розных месцаў. Рымская імперыя распалася на 2 самастойныя часткі, кожная са сваім імператарам – Заходнюю і Усходнюю.

Гэта інструктар-праведзены, жывы трэнінг (онлайн або на сайце) звязаны з кіраўнікамі і кіраўнікамі, якія хацелі ўплываць на правільныя інструменты, навыкі і методыкі для кіравання далёкай камандай.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Даследаванне далёкага кіраўніцтва, структуры, і компоненты для паспяховай адаптацыі далёкага ўстаноўкі працы. Разумею, што фатаграфія сёння змянілася, але, на маю думку, мы ставімся да яе занадта легкадумна... У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам. Засяроджанымі на тых пытаннях, якія недастаткова асветлены і/або з’яўляюцца адпрэчанымі.

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні. Вынікі ў Live-Lab Environment.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
21 hours
Audience

- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Course Objectives

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders

Format

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
21 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding People and Team Management for:

- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
35 hours
Communication skills have long been recognised as essential to professional success and many a career has stalled, faltered or stagnated thanks to a lack of communication skills. Contrary to urban myth, few of us are born with this skill, instead most have either practised or learned from mistakes. This course is designed to assist delegates to improve their communication skills and in consequence their ability to work with others.

Mediation skills are subtly yet meaningfully different. Excellent communication is a pre-requisite but more important is the ability to listen and take note of what is being said. The role of the mediator is to help parties reach a solution to their problem and to arrive at an outcome that both parties are happy to accept. Mediators avoid taking sides, making judgements or giving guidance. They are simply responsible for developing effective communications and building consensus between the parties. This course also covers the wider range of skills, in addition to communication, that are required to be an effective mediator.
14 hours
This instructor-led, live training in Беларусь (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members.

By the end of this training, participants will be able to:

- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 hours
Праца ў камандзе з'яўляецца выпрабаваннем у сувязі з камунікацыяй, працай у камандзе і эфектыўнасцю. Але тыя сумы, якія былі ў жніўні, непараўнальныя з тымі, што я магу атрымаць цяпер.

Гэта інструктар-праведзены, жывы трэнінг (онлайн або на сайце) звязаны з лідарам каманды і членамі каманды, якія хочуць павысіць шлях, у якім яны з'яўляюцца, супрацоўнічаць і звязаныя з іншымі. У якасці прыкладу такіх сетак можна прывесці facebook і vkontakte, дзе любая фізічная асоба можа падаць рэкламу.

У канцы гэтага трэніру ўдзельнікі зможаць:

Афарызм (гр. aphorismos - выслоўе, у якім у трапнай, лаканічнай форме выказана значная і арыгінальная думка. У будучыні гэта можа стаць выдатным і паспяховым бізнесам. Усе мы людзі адукаваныя і добра разумеем, што выбар прафесіі, як і сама прафесія ніяк не залежыць ад гараскопа. Размова сапраўды вельмі важная — мы ж усе цудоўна разумеем, што любы, самы лепшы дэкрэт можна звесці на нішто практыкай прымянення.

Формат курса

Інтэрактыўныя лекцыі і дискусіі. Многія практыкаванні і практыкаванні. Вынікі ў Live-Lab Environment.

Вынікі пошуку - Customization options

Калі вы хочаце падзяліцца сваёй думкай з майстрам, рабіце гэта максімальна ветліва.
7 hours
Audience

Managers, Team Leaders and staff members who feel that:

- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
7 hours
This instructor-led, live training in Беларусь (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders and communicators in any fields who wish to apply the Art of Hosting methods to facilitate online meetings more effectively on different virtual platforms (Zoom, Google Meet, Slack, etc.)

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
21 hours
Audience

Staff who need to be fully prepared to deliver presentations:

- To their teams
- To clients
- To other audiences internal to the company
- To other audiences external to the company

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback

By the end of the course, delegates will be able to:

- Prepare and structure an effective presentation
- Prepare themselves properly for that presentation
- Deliver that presentation with confidence
- Use the various visual aids that a presenter might choose to employ in creating a stimulating presentation
- Deal with the different types of people who they will encounter in their presentations
14 hours
This course aims to improve public speaking skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory.

It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.

Last Updated:

Online Soft Skills courses, Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

No course discounts for now.

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Belarus!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions